فضای مجازی، ویترین گردشگری استان خراسان جنوبی در نوروز

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، خواستار تشکیل کمیته تولید محتوا برای معرفی جاذبه‌های گردشگری به مسافران نوروزی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سید محمدرضا هاشمی، روز سه‌شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۳، با اشاره به نقش کلیدی فضای مجازی در جذب گردشگر، بر ضرورت تولید محتوای جذاب و متنوع برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان تأکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای مجازی، ویترین گردشگری استان در نوروز است، گفت: با تشکیل کمیته تولید محتوا در فضای مجازی، باید ظرفیت‌های گردشگری استان به خوبی به گردشگران و مسافران نوروزی معرفی شوند.

او همچنین خواستار آن شد که دستگاه‌های اجرایی گزارش اقدامات خود را هر شب در فضای مجازی ارائه کنند تا مسافران و گردشگران از آخرین وضعیت خدمات و امکانات موجود در استان مطلع شوند.

هاشمی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، تصریح کرد: باید با تولید محتوای جذاب و خلاقانه، مخاطبان را به بازدید از خراسان جنوبی ترغیب کنیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: تولید محتوای با کیفیت و انتشار منظم آن در فضای مجازی، می‌تواند نقش مؤثری در افزایش آگاهی گردشگران از جاذبه‌های استان و جذب بیشتر آن‌ها ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403122201638
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha